thiiaz

Alla inlägg under januari 2011

Av thiiaz - 29 januari 2011 13:48

shuu shuu bloggen louise

här hos mig trevligt trevligt :D

idag ska vi handla godis :D och snart ska vi till tvätten :D <3

sen sticker vi och tjockar oss :D

jag älskar henne men ska dra

syyyaaaa black kitta :D // johanna viander <3

 




  

Av thiiaz - 28 januari 2011 18:53

shhuuu shuu bloggen ^_^

lollo har glömt sin mobil i min väska,

och hon är i hästholm *häsleholm*

hahah har precis vaknat ^^

fint fint imon ska lilla sötisen lollo

sova hos mig :D <3

ajja just nu stopar jag i mig lite godis :D <3

*smile* ajja puss och hej <33

// johanna viander <3

 

 


  

Av thiiaz - 26 januari 2011 21:09

shuu shuu bloggen har just tittat på *minuten*

på tv med mamma,johan :) *blinck*

hehe ringde lollo att precis logga in när hon presic stängt sin data ^^ *smile*

ajja ska sitta en stund sen sova är sjukt trött :O </3

hehe *faaaaaaaannnnn* får ej min svenne läxa att funkan^^

imon jag kanske ska spela fotboll med waild :)

om jag ej har tränning fast kommer nog ej palla..

hehe ^^ ajja ska nu lägga in en bild jag fota på tv :D

hahaah just nu jävlas vi med bula ^^

hahah vi säger

hej och välkomen till piza bagaren ahmed vad vill du beställa ?

hahahahaha!!!!

  

Av thiiaz - 26 januari 2011 17:07

hahahaha hitta min mobil

hahahaah

den va i bhn :D hahahaahaha

vrf itta jag inte där först aja

syyaaaa/ johanna <3

Av thiiaz - 26 januari 2011 17:03

wäääääääääääääääää min mobil är borta '*panik*

omfg vet ngn vart den är ??? :( :OOOO :(((</333

Av thiiaz - 26 januari 2011 16:52

shuu shuu blogen jag är sjukt glad just nu :D

hehe ska ej berätta vrf ^^

hihi elr jo är käääärrr!!! :O <33333

hehe ska snart ixa min ena nagel abdo brött :O

sen ska jag städa... -.- imon fotbollsträninig :D :D :D yeeaaah''

lollo har varit här ida :D nice vi såg ngn adonis.. :S

juste.. mahaha jag är sjukt glad :D :D

 

ajja ska skypa vidare :D

 

syyyyaaaa/johanna viander <3

 

 


Av thiiaz - 26 januari 2011 08:59

shuu shuu bloggen

just nu sitter jag i skolan -.- ej kul

men fatima sitter brevid mig och louise vid andra datan idag har alla i klassen

byttat skåp hehe jag fick över yeeeeeeeee'

hehe ska nu jobba vdare som skat ska sköta skolan *host*

hehe <333

syyyyyyyyyaaaa// johanna viander <3

 

 

  

 

Av thiiaz - 25 januari 2011 20:14

shuu shuu bloggen <3

hemma nu har presic trännat

och just nu snackar jag med louise <333

i skype ^^ ej ovanligt :P

hehe men hon har sådan jävla fin röst det måste jag skrytta om !!!

hehe JAG HAR ONT I MAGEN !! :( :( bajs på det asså

ajja ska nu fba,skypa vidare ses senara kanske

pusss och godnatt ifall jag ej orkar blogga senare ^^ <3333

// johanna viander <3

 

 

                   (( en bild jag har pillat med ^^ ))   

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards