thiiaz

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

-.-.-

Av thiiaz - 16 mars 2011 15:50

hej bloggen

mår lite bättre nu efter snackat

med glenn och fillipa<3

har lite ont i magen

så ska gå sova.. sen plugga igen

sen kommer gäster en stund fast ligger

och sover då orkar nog inte gå upp då

mår inte bra av att tänka på allt som har hänt

att min BBF snackat skit om mig ! ;'(

elr du va min BBF.. jag orkar ej leta på kartan efter dig mer

its over!

hihi sen ska jag plugga litte matte och so :)

snackade osså med lollo innan nice :D <3

vi skrattade lite sepcielt ått det hon sa!

asg :PPPPPP

vill messa med palle men hon pluggar i alla ämnen :*) ( DUKTIG FLICKA SÅ DU FÅR ETT  ♥ )

men vi hörres herrå bebes ♥ / johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thiiaz - 7 maj 2011 22:16

hejdå bloggen tar bort dig ska skaffa en ny :) skriver ngn gång vad den heter puss / johanna     ...

Av thiiaz - 2 april 2011 23:11

heej johannas blogg johanna kan ej blogga på länge nu.. pgd vissa saker så jag fick skriva det här :)) men nu ska jag sova haha ! hejdå från filippa :) <3 ...

Av thiiaz - 23 mars 2011 20:36


heej jag har bestämt mig för att ta en blogg paus tills på fredag :) orkar ej skriva är ej på humör är ofta deppig och ledsen så tar nu paus 2 dar ha det gött så länge / johanna     ...

Av thiiaz - 22 mars 2011 15:52


heej bloggen kom nyss hem från skolan :D just nu drogar jag en låt XD en bra en XD <3 ni får ej höra den för då börjar ni säker lyssna på den så daaah! ;) haha idag va det kaoooz efter lollo stack hem alla va typ depprimerade specielt ja...

Av thiiaz - 21 mars 2011 19:38

heej bloggen just nu har jag pluggat färdigt XD <3 är inne på fb och youtube XD <3 lyssnar på en låt som får mig att bli glad för en stund <3 men har lovat iman i min klass en sak som jag ska göra imon men ska dra nu hejdå :) >....

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Skapa flashcards