thiiaz

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av thiiaz - 10 januari 2011 21:35

shuu bloggen

ja tror ja e lite små kär i en kändis

men kan ej bedra min pjk ;) <3

fast taylor lautner är så jävla snygg :O

ja är lite beronde av han mage han smex mage ;;)

mamma vill att ja ska städa mitt rum men orkar inte..

elr det gör jag ju aldrig så spelar roll, just nu ligger jag i sängen med laptopen och tar bilder och lyssnar på musik och inne på fb och skriver med folk som tim

han e nice ;) han är sjukt snäll fast ja brukar inte direkt mobba han utan bara skrika hans namn i skolan inget mer med det det e bara kul :)

*wiss wass vuuupssss* hahah ja säger så ganska ofta haha

aja nu ska mi få se en bild på bby taylor <33



  johanna viander (L) taylor lautner

Av thiiaz - 10 januari 2011 21:26

  jah just nu :)   skämta asså :O

lite mer seri.. kan ja inte bli -.- ;D  

Av thiiaz - 10 januari 2011 20:27

Hur Barbie är du?

Jag älskar...
(x) Att ha lösnaglar
( ) Att ha långt blondt hår
(x) Ha rosa på mig
(x) Små hundar
(x) Ha söta små accossearer
( ) Hatar att gå runt i bara svart
(x) Body lotion och body butter
(x) Att blogga
Totalt: 6

Jag klarar mig inte utan...
(x) Läppstift,läppglans. speciellt rosa
(x) Att gå runt utan en spegel i väskan
(x) En kamera
( ) En kille i mitt liv
(x) Smink
( ) Hårinpackningar och balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel
Totalt: 4

Jag bär alltid med mig...
(x) Smink i min väska
(x) Ett rosa läppstift,läppglans
( ) En extra tröja om jag behöver byta i stan tex
(x) Tofsar och hårgrejor
Totalt: 3

Jag är...
(x) Perfekt
( ) Ful
Totalt: 1
Totala summan: 15
Antal:
0 - 10 Du är helt norma, forsätt så!
11 - 15 Du är på spåret att bli Barbie! Keep going!
16 - 21 Du är en riktig barbie girl, skaffa dig ett liv!

Av thiiaz - 10 januari 2011 19:50

  

Av thiiaz - 10 januari 2011 19:40

shuu,

nu har ja skaffat en blogg igen fett nice :)

idag va det första skol dagen. det va ganska kul att

träffa kompisarna igen, har saknat dom jätte mkt..

just nu sitter ja vid fb å lyssnar på musik fett chill

kommer nu den låt ja lyssnar på just nu

bilden kommer snart

men ska tagga

puss

 / johanna viander

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards