thiiaz

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av thiiaz - 12 januari 2011 20:38




HAHAHA LYSSNA PÅ HELLA !!

Av thiiaz - 12 januari 2011 19:40

shuu bloggen

precis duschat :) direkt jag loggar

skriver typ tusen folk på fb

vem gillar du sen

frågar du ni mig så ja blir ner social :O

haha så gulligt ja svär.. ! <3


idag köpte mamma en bok till mig för ja har läst nu dom andra färdigt en san historia

den första heter

1 gömd

2 asyl

3 mias hemlighet

4  EMMA ( har den nu o läser )



dom e ass bra !!


  

Av thiiaz - 12 januari 2011 17:18

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥

jag älskar dig  ♥



du vet ej hur mkt ja tänker på dig :(

du e fan allt bby och då menar ja det

allt jag vet att du har din tjej en liten hora

men ja ska aldrig sluta älska dig tills ja slutar

andas.. dagarna ja ser dig leer jag

men du ser aldrig det har gillat dig mer en ett år snart :O

ja vill ej säga ngt till dig varge gång ja hör dig så kan ja inte sluta

få skakningar

korridorena du går i känner ja din lukt, vill bara stanna vid dig och kyssa dig

men din tjej i en korridor skulle slå ner mig med hat

jag vill värkligen förstå vad som jag inte duger hos dig :(

du säger att ja är snäll,fin,söt och mer men vad e felet då :O

jag älskar dig mer en ngn annan och bara förstå det snälla !

jag älskar dig  ♥ /johanna viander som står på ytan och väntar på dig <3

Av thiiaz - 12 januari 2011 17:01


jag är kär!!

fast du har en redan.. :/


Av thiiaz - 12 januari 2011 16:58

jag är inte kaxig, det är bara försvar.
jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit.
jag snackar inte skit, jag säger bara sanningen fast du hatar den.
jag är inte egoist, bara självsäker.
jag är inte elak, bara ärlig

 

och du förväntar dig sanning av mig när du sviker mig

om och  om igen.

du är bara en löngn ja trodde ja kunde lita på

men va e du jo ett papper som flygger i luften

av skit snack och ryckten!

 

ja har en sak att säga dig det e dem fyra orden * gå fuck a duck *

Av thiiaz - 12 januari 2011 14:47

shuu

heemmmmaaaa!!!

kom typ precis hem ifrån skolan :)

fick åka med lollo :) hon e nice<3

på fredag ska hon sova här !!!

mamma tvingar migg plugga så måste dra

syyyyyaaaa

/johanna viander <3

 



   saif och ja <3

(klicka på bilden blir den störe ! )

Av thiiaz - 12 januari 2011 08:50

shuuu bloggen idag vakna ja sent ja hade lite brotom :)

men just nu sitter jag i skolan :) det är borring

vi har k&g som lärare just nu fast han bryr sig om vad vi gör hihi ;)

jag ska igentligen jobba med matte men pallar ej haha..

jag och louise och alexandra har presic börja blogga på 3 olika datorer ;)

hahah alexandra säger just nu * innteernaaatt fuunkar inte XD *

  


mohahha  vi är jätte normala asså!!

bloggar kanske senare om ja har tillgång till datan ;) <3



   lollo o jag ;)

   jag ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards