thiiaz

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av thiiaz - 13 januari 2011 21:44

shuu bloggen

e trött :O ska dra och sova så ja ej försover mig ska dra till lollo

på morgonen :) hennes mamma ska köra oss sen imon ska hon följa med mig och jag ska hem till henne först och hemta hennes klädder till övernattningen :D

det ska bli jätte kul puss på lollo   

just nu e ja inne på fb,youtub :)

och på fb chattar ja med värden underbar amy :O <3

saknar henne jätte mkt så det går ej att förklara :P

vi båda har stukat fotten.. :/

aja ska dra puss <33


ps: ja har gåt igenom min gaderob det behövdes och städnig

nu ska min gaderob,låder vara fina nu ngra  månader :)

sen när ja plugga ringde alexander -.-

det första han säger e tjooo neger vaken?

hahaha ja e ej neger sa ja han bah ne inte med din fadation(stav)

haha asså ..

aja sen klicka ja han för han bah neger på jorden springer naken..

inte nice asså :O <3

ajja syyyaaaa / johanna viander <3


  

                        ja                    jennie


ett tag sen -.-

Av thiiaz - 13 januari 2011 16:08

louise

dagen jag såg dig första gng visste jag att

det skulle bli vi två  L (L) J = for ever!!

ily<3

du e fan allt

när du inte mår bra finns jag hos dig dag/natt

du e allt seri.. och det säger jag nu för du ska veta det,

lyssna inte på bullshit dom

säger att ja säger om dig för jag snackar ej skit om dom som betyer

du e en värklig en vänn och ingen falsk fitta!!

dena texten e till dig , och du ska fan veta hur mkt ja gillar dig

skit i allt som har hänt du och ja ska hålla handen och flygga upp tsm

för kärleken

den dagen du sviker mig och vänder ryggen och går din

väg utan dig andas jag inte, stå elr ngt du e allt

ta ått dig dom tre orden lollo  ( i love you )

kom ihåg skulle aldrig snacka skit om dig..

dom säger bara så för att få oss ovänner och det vet du älskling

i love you and i still do that to i die'  


  


jag älskar dig mest asså :O <3


min lilla töönt '' <333

Av thiiaz - 13 januari 2011 15:47






Av thiiaz - 13 januari 2011 15:33

shuu hemma :D

mamma hämta mig idag från

skolan fast lollos mamma skulle

köra mig hem men då kom mamma ist.. :)

imon ska lollo,alexandra följa med mig hem :)

vi ska va och ha skoj !!! XD

längtar!!!! fast lollo ska sova här fett nice ;)

men paci kan inte hon ska va här till på kvällen efter skolan iallafall ;)

idag va det slägge som sagt.. sen efter det hadde vi hålla igen (ingen lektion)

så då blev det slagge igen

så kom en lärare igen och då stog alla bara still och kram varan :O ;) haha

fast det e nice med kramar.. :)

ska snart äta tacos :D <3

 

syyyyaaa <3 /johanna viander <3

((( bilder på mig ifrån igår )))

      

Av thiiaz - 13 januari 2011 11:10

shuu bloggen sitter i skolan

vår lärare vi pluggar om rihanna :P

haha fast här har ja musik och fbar :)

idag jobba jag ass bra med matten så min lärare sa att ja kan allt.. :O

hahah sen hadde ja slagge med oliver i min klass för han kalla mig

hora.. samt annat så ja gick in i aulan där han va och välte stollar och

ja blev fly förbanad!! sen jagga ja han och sen sa han att ja va failad sen sa din pappas kondom va failad..

sen gick han på mina bästa vänner då lacka ja mera :O

jävla kuksugare e han!! haha jag vet han e bög det vet alla i min klass hahah !! ska nu lyssna på musik och chilla sen har ja lunch och chilla mer

och glo på en kille ja gillar ni vet !!

haha :P

han e så jävla söt idag va jag på väg till rektorn men det sket jag i ;P

fuck oliver hahaha!!!

nu ska ja forsätta lyssna på min musik ni kanske kan få en smak prov det ja lyssnar på just nu :)

 

 


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards