thiiaz

Alla inlägg under januari 2011

Av thiiaz - 23 januari 2011 00:20

klicka på den för störe bild


     klicka på den för störe bild

Av thiiaz - 23 januari 2011 00:04

HAHA

vår katt gismo

spyde på mattan -.- *nice*

mamma- torka bort det

jag- allah neej mannen

mamma- snacka svenska

jag- aboow vilken matta :O

mamma- ta upp det

jag- men förhelvet ta upp det själv innan ja spyrr själv

mamma- det luktar

jag- stäng munnen då HAHA


  

Av thiiaz - 22 januari 2011 23:51

 



  

Av thiiaz - 22 januari 2011 22:13

HAHA :D ville fråga dig häär, för då känner jag mig tuff!
Men kan vi träffas under sportlovet, eller ska du iväg?

                 svar: klart vi kan diddi <333

                            

Av thiiaz - 22 januari 2011 21:51

shuu bloggen

srry för jag inte har bloggat :/

men nu är jag igång igen :)

haha just nu skypar jag med louise <3

det är sjukt kul XD XD

igår skulle jag va med nazar

men vå så jävla seeg så pallade inte ^^ XD

idag har jag byttat rum till det minsta :D

jag hadde en genen toa,öppenspis,två ingångar

fast jag va ej nörj utan valde det minsta med loft säng

och lite så ^^ <3

det är fett nice saknar nazar som in i helvetet :o <333

aja.. lollo väkte mig vid 11 -.- HAHA

aja hon trodde jag var vaken:P

hihi men nä då jag sover ganska länge <3


syyyyaaaa /johanna viander <3


  




Av thiiaz - 17 januari 2011 17:03

shuu bloggen

snackar med alexander i tele -.-

han e drygg hehe,

igår orka jag inte blogga men det får ni stå utt med

hehe ^^

aja skola idag trååååkkkiiiiiigggggtttt!!!!¨

imon skola igen -.- aja heheh ja rö ej min fott hos träslöjd läraren

imon skolar helder fast ska fråga om ja får va hos pia syslöjdsläraren :)

aja skypade med micke men han va också lite drygg så logga utt ^^

nu hmm ska ja nog bara chilla vill utt men  alla är så trååååkkkiiigggaaa!!!

haha*

aja syyyyaaaaaaaaaaaaaa/johanna viander <3


ily nazar <33



  

Av thiiaz - 16 januari 2011 10:51

     har du en pojkvän?

japp nazar heter han :)

 

 

vart bor du?

landskrona

 

hur redigerar du dina bilder?

det beror på hur dom ser utt :)

 

går du på fottboll ?

japp har tränning idag på vv kl 18

 

 

 

orka ej lägga upp andra så :)

 

Av thiiaz - 15 januari 2011 21:37

shuuu bloggen

lollo skulle igentligen sova här igen men hon gick hem..

trååååkkkiiiiggggtttttttt* heheh

men aja just nu skypar ja med ngra killar

micke,hampa,sebastian,erik

de snakar om ngn jävla negrjan :o

inte för jag förstår vad dom menar  haha

haha ja håller på dö ;) hihi

jag snacknar nazar :( <33333

men nu ska ja skypa vidare adda mig * hootiathiiaz *

 

pusss

syyyyyyyyaaaaaaaaaa /johanna viander <3

 


 

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards