thiiaz

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av thiiaz - 7 mars 2011 12:04

tjejtest!

MODE
bryr du dig om kläder? – klart
Har du mycket kläder? – aa
Gillar du att se bra ut? – ja
Älskar du mode? – ja
Har du många skor? – ganska  
Stor garderob? – ja ganska stor

UTSEÉNDE
Blond/brunette? – brunette
Hur lång är du? – 1,73
Långt/kort hår? – till axlarna :S
Vad sminkar du dig med? – foundation, puder, mascara, ögonbrynspenna, kajal, eyeliner & rouge.
Mycket/lite smink? – nej inte så jätte mke ;o

HAR DU NÅGON GÅNG…
rökt? – ja
druckit? - ja hemma.
hånglat? – ja
varit kåt? – hmm..
haft sex? – personlig fråga!
kramat fler än 10 stycken på en dag? – såklart, gillar kramas ;)
kysst mer än 2 killar på samma dag? – aa
Varit på fest? – afan
Pratat i telefon mer än 3 timmar? med vem? – haha aafun. louise
Sagt ”jag älskar dig” till någon? – klart
Varit otrogen? – NEJ!
Haft ”paus” i ett förhållande? – aldrig
Varit hemma hos en kille? – men afan
Varit mer än 5 personer samtidigt?- öh, ja?
Ljugit mer än 4 gånger på en dag? – nej

JUST NU/SENAST
Hur ser din bh ut? – svart
Dina trosor? – svarta :S
Vad har du på dig för kläder? – legg,linne kofta ;)
Gör du mer än att fylla i detta testet? – smsar :)
Åt du senast? – GI-mat
Skickade du sms till senast? – alexandra
kysste du senast? – waleed
rökte du senast? – 7-8 månader sen :)
drack du senast? – kommer nte ihåg
skratta du senast? – igår

KILLAR
bruna/gröna elr blåa ögon? – bruna
brunt/blont hår? – brunt
smal/tjock? – smal
magrutor/bilring? - magrutor (a) <3
biff/svagis? - biff
snygg elr gullig? – snygg
ful elr äcklig? – ful
Fin elr snäll? – båda
Ful elr taskig? – ful
One night stand elr förhållande? – beror på vem isåfall =)
svensk/utlänsk? – bryr mig inte

BLOGGAR
vilka bloggar läser du? -
http://desireenilsson.se
http://kissies.se
http://kenzas.se
http://fokis.se


Och andra småbloggare som tex vänner osv =)

Av thiiaz - 7 mars 2011 09:29

   godmorgon bloggen  O_O


just nu sitter jagf upp vid min loftsäng och chillar och messar :)

idag ska jag shoppa med friends :)

:P

igår som sakt hade jag mini fest

ville bjuda alla tjejer i klassen

så får man ej..

nästa år blir jag 15 och då ska jag inte ha ngt

kanske att det närmaste släkt kommer :)

sen kan man ju dra och shoppa med kompisar och så ju ;)

har 500 behöver 300 till :DDDDD

seeen fåååårrr ni se vad jag ska köpa :P

hehe jag är kär i min hiphops keppe XD

ajja skit störrigt att vissa kallar mej fjortis -,- :P

nu ska jag duscha sen sminka mej sen kommer alexandra sen drar vi vidare sen ska vi shoppa med friends ;) <33

byebye kiss and hugs ;) / johanna <3


ps: saknar waleed :( <3333




Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards