thiiaz

Alla inlägg den 16 mars 2011

<3

Av thiiaz - 16 mars 2011 21:13

hejj bloggen

text till personer jag aldrig glömmer!



filippa ernström viander:

just nu skriver jag och messar med filippa <3

hon är så fucking snäll,underbar,söt,my mum <3

HEH hoppas hon och jag kunnde åka husvang i sommar <3

det fanns något inom dig som fick mig att förstå att det skulle vara vi två

vi stöttar alltid varan när allt är dålig

jag kan inte ljuga för dig för du ser mig i öägon ser du ett hjärta som drunknar i din famn..

filippa fast du bor i stockholm och jag här

så har vi bra kontackt

du va den som gav mig kärler och du ska köpa en toarulle till mig bebe <3

:D det enda jag vill är att du ska vara här

jag skulle kunna gå genom eld för att inte förlora dig filippa

jag älskar dig ta ått dig dom tre små orden * jag  älskar dig<3 *



filippa (L) johanna

  




Louise nadarevic:

bebe du är allt det är du och jag sis

vi bråkar men det är alltid missförstånt ryckten

men det är inte sant! jag älskar dig

ditt lende,personligheten du stavas UNDERBAR

skulle kunna korsa öken och gå genom eld och vatten för dig

jag litar på dig och jag hoppas du litar på mig <3

första stunden jag såg dig

trodde jag att det aldrig skulle bli vi

jag trodde fel du öppnade dig för mig och tog imot mig

som jag va..<3  kan inte ljuga nu

vill ej förlora dig

 älskar dig louise <3

  



Alexandra paci:


haha du är min sis

och du betyder mkt för mig du osså <3

i sommras då vi skappade en massa crazy minnen <3

första gången jag såg dig när jag började på vv

köpte du en slikepåt till mig :D <3

gulligt ? ;) <3

jag älskar dig jätte mkt :)

du stavas KOKOSBOLL <3

HAHA du är min peddobera,kokosboll

när jag va ledsen så tårkade du mina tårar

du och jag är lika när det gäller killar ;)

jag har hjälpt dig mkt med det ;D

jag älskar dig alexandra

  




waleed khaled:


jag älskar dig min underbara pjk

det går ej att beskriva dig !

alla dagar vi har varit får

mig att le

du är så fucking brau ;)

älskar dig waleed mer finns det ej att säga

jag älskar dig helt änkelt

22/1-2011 <33333


  




vanessa vega:


du är en ny hittad vän

och jag älskar dig redan

alla gånger vi har sovit elr varit med varan

så skrattar vi ihjäl oss!

HEHE min under bara skallbagge

i love you bebe <3'''



  

Av thiiaz - 16 mars 2011 19:17

Har du varit intresserad av Johanna Viander?
  
Ja


 
Tycker du att Johanna Viander är het?
  
Ja

Skulle du hångla med Johanna Viander?
  
Ja

Tror du att Johanna Viander är oskuld?
  
Nej

Har du någonsin haft en dröm om Johanna Viander?
  
Ja

Tycker du att Johanna Viander är snygg?
  .
Ja

Tycker du att Johanna Viander kysser bra?
  
Ja

Tycker du att Johanna Viander är söt?
  
Ja

Tror du att Johanna Viander har varit intresserad av dig?
  
Ja

Tror du att Johanna Viander är oskuld?
  
Nej
 Tycker du att Johanna Viander kysser bra?
  
Ja

Tycker du att Johanna Viander är söt?
  
Ja

Tror du att Johanna Viander har varit intresserad av dig?
  
Ja

Tror du att Johanna Viander är oskuld?
  
Nej

Skulle du hångla med Johanna Viander?
  
Ja

Tycker du att Johanna Viander är snygg?
  Ja

Har du varit intresserad av Johanna Viander?
  Ja

Har du någonsin haft en dröm om Johanna Viander?
  
Ja

Tycker du att Johanna Viander är flirtig?
  
Nej

Tycker du att Johanna Viander är en bra kompis?
  
Ja
 
 
 
WHATA FUCK
TITTA ^PÅ FRÅGORNA OCH SVAREN
HAHAH VEM ÄR DET SOM SVARAT PÅ DESSA ;O XD
 
Av thiiaz - 16 mars 2011 15:50

hej bloggen

mår lite bättre nu efter snackat

med glenn och fillipa<3

har lite ont i magen

så ska gå sova.. sen plugga igen

sen kommer gäster en stund fast ligger

och sover då orkar nog inte gå upp då

mår inte bra av att tänka på allt som har hänt

att min BBF snackat skit om mig ! ;'(

elr du va min BBF.. jag orkar ej leta på kartan efter dig mer

its over!

hihi sen ska jag plugga litte matte och so :)

snackade osså med lollo innan nice :D <3

vi skrattade lite sepcielt ått det hon sa!

asg :PPPPPP

vill messa med palle men hon pluggar i alla ämnen :*) ( DUKTIG FLICKA SÅ DU FÅR ETT  ♥ )

men vi hörres herrå bebes ♥ / johanna

Av thiiaz - 16 mars 2011 12:15

Av thiiaz - 16 mars 2011 11:35

Snälla försvinn

jag vill inte ha med dig att göra

du va en person som jag såg upp till

fast vi bort 1000 mil från varan

så älskar jag dig

du va som en syster för mig!

vår vänskap var ingen dröm

jag orkar inte med dig mer

du har förendrats så jävla mkt

du röker,driker och en massa annat !

jag orkar inte med dig du säger

jag kan lita på digg till 100

men vafan gör du du snackar skit bakom ryggen på mig

och hugger med en kniv

det skulle vara du och jag

minns du när jag knacka på din dörr

och du frågade vem jag va?

jag berättade du började lee

och tog in mig vi satt på ditt rum

till slut frågade du om jag ville vara din bästis


det fanns något inom dig som sa det skulle vara vi två

du har helt förlorat kontrolen över ditt liv!

det va ju vi två mot värden

jag hatar dig mer för varge dag som går !

jag ville leva med dig

men känner inga ord för dig mer

jag känner i tom

jag vill inte gråta för dig mer

jag saknar inte vår vänskap mer!

jag skulle kunna korsa gå genom eld och vatten för

dig men jag kan ej ljuga för dig mer! DRA ÅT HELVETET !

vi ses aldrig mer

när jag ser dig i ögon ser jag bara en falsk person

snälla bli dig vanliga underbara amy

jag vill ha ditt gammla ja igen!

det skulle vara du och jag


*** ***** <3 JOHANNA VIANDER


men jag trodde fel !

du är inte värd ngt mer i mitt liv

forsätt du med dit patetiska liv

och snacka skit om mig !


  


Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards