thiiaz

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av thiiaz - 9 mars 2011 21:07

hejj bloggen

precis tittat glee på tv :) <3

snart ska jag fixa mig till sängs sen ligga i sängen och tänka som jag brukar tills

jag somnar.. tänker jätte ofta nu för tiden.. :/

om allt mest om mig och waleed.. ibland dåliga tankar ivland bra tankar..

beror på vilket humör jag är på..

nu för tiden har jag varit irriterad och sprängt

det är för alla frågar mig tusen frågor! :O

och jag har inga svar och det blir det jobbigt och en annan sak osså -.-

men ska nu chilla vid fb och spotify :) <3

ska tagga nu herrå bebes / johanna <3


  

Av thiiaz - 9 mars 2011 15:58

hejj bloggen

srry för mitt utbrott igår XD

va så fucking arg och ledsen!

¨men hade utv för några dar sen det gick väll sådär -.-

hehe jag ska nog gå om gå om 7an

när min klass börjar 8an och jag 7an för att

klarara jag ej dena årets saker kommer jag ej klarea nästa år

för det blir bara svårare och svårare..

jag vill igentligen inte gå om men det är bäst så

och min mamma tycker så osså

för hon är ej somm alla andra.. låter sina barn gå med ig till 8an XD

hihi ska snart äta

sen plugga lite :)

sen glee på tv :DDDDDDDD <33333

måste se se se se se _D <333



idag va jag i skolan jag och palle bytade skor hon fick ett par klackar och ja hennes kamel ingen märkte förutom min mamma när hon hämta oss ;;)

för vi pallde ej gå hem hiihii

imon ska jag ha träning sen plugga

sen fredag

blir det nog torres,waleed,palle tror ja :S 

en kille frågade nyss chans på mej men sa nej för jag älskar min pjk waleed mer en

åhhh jag vet inte ;) <3333333333333

han e typ allt <3!!

jabadabo som ska dra herrå <3 / johanna <3

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards