thiiaz

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av thiiaz - 13 mars 2011 19:40

waleed

du va en dröm

och drömen blev sann

jag har aldrig varit så här jävla lyklig

du är prinsen i mitt liv

den som får mig le för stunden

alla våra stunder tillsammans

är underbara.. jag får panik omn

vi ej har snackat med varan på 1 dag

för du betyder så jävla mkt waleed

det ska vara du och jag i hand i hand i stormen

tillsammans ingen förstår mig så  bra som du

du ser när något är fel jag skulle kunna skriva en bok om

dig men har ej tållamod.. §

jag skulle kunna berätta allt om oss/dig

du är min förebild.. du är allt man vill ha

och av flera miljoner människor fick jag dig §

skulle någon döda dig skulle jag inte komma på begravnigen

jag skulle dödat han som dödat dig och sitta i fängelse

för efter ja dödat han skulle jag gått till polisen och sakt jag döda horan som döda min kärlek som fick mitt hjärta att sprika

i tusen bittar.. <3


waleed khaled ♥ johanna viander




Av thiiaz - 13 mars 2011 19:40

waleed

du va en dröm

och drömen blev sann

jag har aldrig varit så här jävla lyklig

du är prinsen i mitt liv

den som får mig le för stunden

alla våra stunder tillsammans

är underbara.. jag får panik omn

vi ej har snackat med varan på 1 dag

för du betyder så jävla mkt waleed

det ska vara du och jag i hand i hand i stormen

tillsammans ingen förstår mig så  bra som du

du ser när något är fel jag skulle kunna skriva en bok om

dig men har ej tållamod.. §

jag skulle kunna berätta allt om oss/dig

du är min förebild.. du är allt man vill ha

och av flera miljoner människor fick jag dig §

skulle någon döda dig skulle jag inte komma på begravnigen

jag skulle dödat han som dödat dig och sitta i fängelse

för efter ja dödat han skulle jag gått till polisen och sakt jag döda horan som döda min kärlek som fick mitt hjärta att sprika

i tusen bittar.. <3


waleed khaled ♥ johanna viander




Av thiiaz - 13 mars 2011 18:21

hej bloggen

är jätte seg

som malmö -.-

HAHA !

idag har jau inte gjorth såh myckeh

mast chillat ;)

med brudarnah ;) <3

och pluggat matte -.-

haha det va det herrå bebes <3 / johanna


  

Av thiiaz - 13 mars 2011 13:45

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!11

saade vaaannn :DDDDDDDDDDDDDDD <333333333333333333


igår sovde jag hos vanessa o linda

vi hade skoj

vi tittade på melodifestivalen :D

vi hejade på saade som van :D <3

som vi skrek som apor när han van hahahah!!!

sen va vi i vanessas rum och fotade lite

tjockade oss med gotti saker XD

sen slumrade jag till och dom tog min kamra och tog random bilder

HAHA och på mig som sov :p

jag har ont i min rygg :/ <3

HAHA undrar varför men vill inte veta

igentligen XD låten oh my god hejade vi osså på för den är konstig

men ska fixa mig och dra till vanessa o linda igen

ps: ingen träning idag! <3333333333


herrå baby <3 / johanna <3



                          OH MY GOD! - THE MONIKER

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards