thiiaz

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av thiiaz - 6 februari 2011 20:29

shuu bloggen

idag har jag varit med alexandra,louise haha

kul va det

vi va i min tvättstuga sen så glömde jag en sak

så jag fick gå upp igen sen

när jag kom tbx

så va dom borta men alexandra var underbordet HEHE

sen titta jag i torkskåppet och där va louise ^^

hon trodde jag skulle sätta på den

haha sen gjorde vi sådan the gruch ljud..

det va kållt mörkt

just nu har jag tittat fördigt * I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR*

ass bra.. alla borde titta på den

:P XD

hehe ajja nu ska jag skypa sen sova är på väg att att bli sjuk :(((

ajja bäst att villa sig om man vill vara frisk ^^

 

hehe igår hånglade palle med nazar HAHAHAAH!!!

man hörde sådana ljud så jag louise som spissa började ass garva HAHA

så dom märkte vi va där :P

hehe ajja syyyyyyaaaa / johanna viander <3

  


Av thiiaz - 6 februari 2011 17:38

heej bloggen

just nu sitter jag och skypar som vanligt

hehe *smile* ajja jag mår sjukt dåligt

har tappat kokat vatten på foten så mitt skin låssna

det gör skit ont! XD

hehe jag är smart jag svär :P

hehe ajja nu ska jag tagga :P

puss o hej johanna lek ;) <3

syyyyyaaa/ johanna viander <3

  

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards