thiiaz

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av thiiaz - 19 februari 2011 21:33

hejj bloggen

idag fyller min lilla groda år *alexandra*

puss på dej

idag va jag i ishallen och sen stack jag till alexandra

vid 3 kanske (: vi hade skit kul!

vi va med hennes små kusiner sen när vi sjöng för henne

så ist för alexandra sa alla fjortis HAHAHA !!

asså puss på dena dagen

imon blir det donkan men grodan <3

och gå i stan kanske .. =D <3

sen när jag skulle hem från alexandra gick vi ut 20 min innan

så lekte vi på is plätt

så när ja snurra så trilla jag på rygg hahah

jag började assgarva ist för gråta !

asså jag ha varit så sen jag va ett litet barn.. ^^

trillar jag assgarvar jag asså sjukt!

jag är nog lite sjuk som när jag cyklade in i en vägg sen

så började jag skratta sen så när jag ej kunnde röra min arm så börja gråta

HAHA !


ajja imon kommer bilder jag lovar !  ;)) <333

syyyya och pussar nu för jag är glad :D <3

/ johanna <3

  


Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards