thiiaz

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av thiiaz - 20 februari 2011 18:41

hejj bloggen

kom typ precis hem :)

va på träning

idag va jag med alexandra och claudia

sen stack vi till donkan sen till henne och sen stan :)

ny mascara :)

ny nagelack :)


ajja sen träffa stack vi och träffa saif och dilan

och vi drog till exan och spela fotboll

sen stack vi 3 tjejer till vv och hade jag tränig

slutate tidigare

va bara

anna i 9an på vv

och jag i 7an på vv

sen

två små tjejer i 5an tror ja :S

så vi slutade tidigare :)

ajja

jag är skit sur på mats  !!

jag vill fan inte slösa mitt hella lov pgd för han är

ledig

och för jag ska komma till zoon läger i april :@@@@ :((((


ajja ska nu drika mitt te och äta skorpor och sen ska jag skypa med alexandra har ej varit inne på länge :) <3

aajja

syya my bitches  :* §§ / johanna

  

Av thiiaz - 20 februari 2011 12:07

åååååååååååhhhhhhhhhh blir piss off

fast jag får 150 kr idag :)

så ska tjocka mig på donkan med alexandra. :D <3

sen ska jag på min fucking cp cp träning

ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!1

har fan ej lust idag

hatar fotboll just nu !!!!!!!!!!!! :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ajja

sånt är livet!

och blir piss på allt och sur på alla bara för

mamma tvingar mig till träningen

ajja ska tll tvätt stugan nu och ta tvätten sen

sticker jag hemmifrån

pallar ej vara hemma!

kanske ska till centersyd osså om jag hinner

ajja syyyaa / arga johanna <3

  

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards