thiiaz

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av thiiaz - 22 februari 2011 23:04

hejj bloggen

ska bara göra ett snabbt inlägg

just nu webbar jag med jessi §

och smsar med emelie p §

ska snart sova tycker ja :D

fyller år nästa vecka yeeeaaaah ! <33333

14 bast !

oh yeeah bebe ;)

ajja ska dra nu och webba ssssyyyya / johanna <3 bjuder på lite cp bilder på maj

;)

      

Av thiiaz - 22 februari 2011 14:25

heej bloggen ett snabbt inlägg

ska snart på träning..

har precis ätit ska dra syyyaaa /johanna <3


Av thiiaz - 22 februari 2011 12:47

johanna Viander säger

hello ' :D <3

Diana Johansson säger

heeeej sömntuta <3 :D

johanna Viander säger

haha somnade jag

Diana Johansson säger

ja! :D

johanna Viander säger

hahahah!! vad gjorde du då ? :O

Diana Johansson säger

jag chattade med andra, men hade fortfarande uppe vår webb:)

johanna Viander säger

va jag gullig? ?

Diana Johansson säger

sen typ halv 3, pallade jag inte mer så gick jag o la mej

JA :D <3

johanna Viander säger

haha !!

webba i natt igen ? :D <3


fast ska vara vacken om jag orkar<3




haha så går det ibland att jag somnar vid webben

och enligt diddi va jag gullig ;D <3

Av thiiaz - 22 februari 2011 11:16

hej bloggen HAHAHA

asså igår vid kl 11 på kvällen webbade jag med diddi

sen tikade klockan så kl va typ 1 på natten och

så gick jag upp till min loft säng och webbade fortfarande

så kl tickade mot 2 så jag bah ditt fel om jag somnar

så somnade jag sen skriver hon ett inlägg ppå fb på min logg

*kul somna bara framför webben då.... <3 *

hahah a

diddi srry

jag vackna kl 5 av att min data pepp ^^

hahah

smart jag e va ?

asså en kille tror jag är från japan ?`:S

jag är liksom finsk jag har fått mina kines ögon från min morfar -.-

sen jag bah ser jag ut som japan när jag är finsk ?

han bah nej du ser ut som en fjortis hahahahahhahaha!!!

jag hade dena bilden när han bah fjortis ^^ <3

  

hhahahaha det är en driv bild !

hahahahahahah

ajja ska tagga nu syyyyaaa / johanna <3

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards