thiiaz

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av thiiaz - 21 februari 2011 21:16

heej bloggen

idag va jag på nova med zozan,bessa,bery

och jennifer och natta

vi körde dunkgömme på nova

haha jag fick nästan att jennifer skett på sej HAHAHA

ajja har kvar min shipspåse *chipspåse*

gillar ordet ships ;)

ajja ska lägga ut bilderna som vi tog vid torget och nova sen :)

bästa dagen på lovet ensålänge

fast donkan va osså bäst ! <3

ajja som sakt

på fredag kommer diana <333

och lördag med itta kanske sova :D:D <3


ajja ska snart duscha sen bytta data och skicka bilderna till fb och lite andra bilder till alexandra <3

syyyyaa / johanna <3


  

Av thiiaz - 21 februari 2011 16:20

heeej bloggen

kom precis hem från träning : )

imon har jag träning kl 3 igen och sen igen kl halv 6 -.-

sen onsdag igen !!!!! -.-

fuck yooooouuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

det va ganska okej idag men jag va fan och vänta 20 min efetr vår

träning skulle börja

sen för att du var försenad fick

vi chips och saft ^^ ganska soft <3

haha !!

inte ätit min shipspåse enu =)

ajja :)

ska dra

nu och chilla har ont i min vad :/

ajja

waleed har försvunnit :O

han svara ej på sin mobil elr msn,fb

jag blir fan orolig

det är ej kul !   :(((

 

syya / ´johanna

 

  



:)

Av thiiaz - 21 februari 2011 12:34

hejj bloggen

kl 2 ska jag på fotbolls träning :)

och öva in spark och kant skott

jag suger på det ;;) ajja

tagit en massa bilder

så jag ska lägga upp dom om det går ni vet

min laptop är lite fuckad ibland

^^

till filip i min klass-- hhaha du din pungis jag är kung ^^

ajja hahahahahahahah!

asså jag har skit roligt ibland asså :O

idag skulle jag till centersyd ign..

men så säger min trännare du ska tränna imon och hela lovet

har nu träning


måndag

tisdag

onsdag

torsdag

söndag


på fredag kommer diana <33

och på lördag ska margarita sova hos mej nog elr såp blir det hos henne §§

sen vet ja fan vad jag ska hitta på

^^ <3

ajja ska dra nu syyyaaa / johanna <3

   hemma o hos palle  

samma dag som donkan -

     när jag trilla på isen hos palle på hennes födelsedag ^^ (dåligbild )   

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards