thiiaz

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av thiiaz - 18 februari 2011 14:33

heej bloggen'


kom hem nyss :) LOOOOOOOOVVV !!!!!!!!!

ajja på morgonen kom palle till mig

vi skulle gå till skolan men min mamma körde oss ;)

när vi gick en bitt från bilen till skolan så

sa mamma johanna här!

så fick jag och alexandra pengar ^^

sen på engelskan låssades jag va sur på henne så jag gick utt till mitt skåp och då kom palle och bara förlåt johanna asså det ska ej hända igen

då kansta jag mjöl på henne när hon öppna munnen HAHAHA!!


hon assgarvade med mej HAHA!!

sen så snackade vi så sa sofi TYYYSSSSST!!

jag bah iccchaanasska neej

hon bah johanna vad betyder det

jag bah vet nnt XD

hon bah jo vad betyder det JOHANNA !

jag börja assgarva som vanligt ska en bög elias

bah ja det kan betyda ngt fullt man vet ju aldrig ska jag slå upp det fröken

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH

men fav vet jag om det betyder ngt ^^ <3

ajja ska ringa waleed fast orkar ej ^^ <3

asså mitt ex cyril ringer mig fortfarande och vill ha tbx mig efter 4 månader ;O

vi strulla sen va det slut asså han va ej rätt jag kände det på mej när vi gjorde det ^^

igår va jag och waleed 2 veckor :)

men just nu har jag på mej


svarta leggjeans

svart bh

svart linne

och en grå kofta


det är vad jag gillar ;) enkelt och johanna stylee ;)

ajja ska kanske ringa linda fråga om hon hänger med till nova ska hämta en sak där -.-

hatar det stället men måste.. :/

ajja

syyaaa / johanna



ps: ha det bra gumman louise vi saknar dej kom hem!  :O :P <3

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards