thiiaz

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av thiiaz - 24 februari 2011 23:33

hej bloggen

just nu sitter jag och vanessa skickar bilder som vi tog lägger ut vissa imon ;)

ska säga godnatt bara för jag pallar ej blogga sen ;)

inte för jag ska sova men natti natti dröm sött ;) /johanna o vanessa




  

Av thiiaz - 24 februari 2011 20:02

      

Av thiiaz - 24 februari 2011 17:20

hejj bloggen

snart kommer vanessa hit hon ska sova hos mej :D

¨haha har städat färdigt mitt rum :D

är riktigt nöjd :D hehe

just nu väntar jag bara och lyssnar på musik :)

ska ringa lollo kl 8 osså dom stänger telefonen kl 9 på sjukhuset då :/

haha nanan come home bnanana come home home home ;)

heh idau har jag ej gjort mkt.. chillat mest :)

fick nyss ett sms från vanessa att hon är här om 10 min :D
längtar kommer bilder ikväll jag lovar !! :DDDD


puss på gummpen ;) / johanna <3 ( tog bilden nyss )

  

:)

Av thiiaz - 24 februari 2011 12:51

heej bloggen

just nu tittar jag på andra avenyn :D

på youtube dom gammla klippen

älskar det pogramen

kan dom inte börja igen ? :D <3

asså dom äger riktigt mkt !

ajja

idag blir det ingen träning vissa från laget ska på cup -,-

kom ej med dena gången heller !

jaja !!!

ska titta färdigt nu herrå sötisar /johanna <3

Av thiiaz - 24 februari 2011 00:01

heej bloggen

tittade min statestik för dagen gör

alltid det innan jag går och lägger mej 

61 st på en dag

mitt högsta

skulle vilja ha fler men får väll nörja sig :)

haha

hadde ganska konstigt samtal med tim på vår skola :D

ska ej berätta om vad men hahah  ordet peneken hahah

bara tim som fattar ! XDDDD

ajja ska tagga nu från bloggen syya sötisar ;) / johanna <3


 


     

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards