thiiaz

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av thiiaz - 26 februari 2011 18:27

tingeling bloggen

srry för jag inte har bloggat

ja vaknade med vanessa kl 11 för mma väckte oss vi skulle utt med hundarna

sen gick jag och vanessa och la oss igen

sen skulle hon hem och jag fixa mej sen stack jag till louise för vanessa stack til hbg :/

sen ja har jag ej gjort specigelt mkt

vi skrattat och en massa roligt :D

kul att se henne hemma igen

hon betyder mkt fast vi bråkar ofta

men det gör sis <3

hehe imon har jag träning och då gäller det att säga det :O

jag vill inte jag vågar ej :O!!

men jag MÅSTE göra det jag vill inte vara målvakt mer!

bara utespelare :D §§

jag kom precis hem så ligger ochg lyssnar på musik och tittar på alla bilder jag satt upp i min loftsäng på vägarna när jag va liten :D <3

det får mig att må bra att titta ¨på dom fotónen :D

men nu ska jag bara chilla sen tv kl 21.30 * mitt feta grekiska bröllop*

har sett den för den e skit bra så ska kolla på den igen idag på tv :D <3

ajaj ska tagga nu ssyyyyaa / johanna <3

  

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards