thiiaz

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av thiiaz - 25 februari 2011 14:17

heeej bloggen

kom precis hem med vanessa

fick ett sms av lolo hon e hemma nu =))) §

heeh jag och vanessa va vid teaterparken vi gick på sådan is sak fast det va vatten under

så vi fottta och filma

så kommer senare om jag orkar lägga upp XD

jag har inte alltid orken att göra det ^^

som sakt hehe

vanessa kanske ska sova hos mej igeeeen :DDDD

just nu sitter vanessa uppe på min loftsäng

och jag nere vid sofan och lyssnar på

Like a G6 :D <33

 haha det låter konstigt men jaja ! !

heheh imon blir det nog vanessa igen :D

haha vanessas mobil tror hon flygger bara för hon e uppe på min loft säng ! <3

vanessa e osäker :( §§

waleed e fortfarande i stockholm :/

ajaj ska tagga nu vanessa e lite koko ska göra henne glad så vi ska sova över :D <33

herrå alla söta läsare §§ /  johanna §


  


Av thiiaz - 25 februari 2011 11:21

heej bloggen :)

e svin trött vanessa fel :P

hehe

ajja hon har dragit till tandläkaren kommer tbx senare :D

och då kommer kanske palle osså

har inte så m-kt att säga just nu men men så

går det ibland ska nog titta andra avenyn på datan :)

hmm kanske borde ta en dusch osså

ska nog göra båda

vi ses tjinge ling  ;) / johanna <3 ( det är ej en öl jag håller ! )

som philip tror :S det e liksom en vatten flaska S:

  

söta mej o vanessa

ps: idau kommer louise hem =) §

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards