thiiaz

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av thiiaz - 7 februari 2011 18:08

heej bloggen

skypar med louise just nu ;)

hon har kul att säga hello bloggen breee

haha ajja ska dra nu !

syyyaaa /johanna

 

  

Av thiiaz - 7 februari 2011 11:41

heej bloggen

har precis vaknat är sjuk inte kul

jag ha´tar att vara sjuk..

fast slipper skolan X'D

mamma är osså sjuk.. :/ men men så är livet..

ajja nya bilder kommer fast alla finns på kamran o mobilen men

det är sjukt jobbigt att sätta in dom i datan X'D

elr så e det bara jag som är seg och trött ^^

ajja igår som sakt mådde jag totalt bättre förutom på moronen

men när louise och alexandra kom blev jag mkt piggare

sen när dom stack blev jag riktigt sjuk :/

jag ska berätta lite mer om mig själv för ni som inte vet ngt om mig ;)

hehe

 

 

 

jag är 13 år fyller 14 i mars,

jag heter johanna viander björnfot

och bor i landskrona med min mamma

min pappa bor i finland dom är skilda som sakt.. :/

jag träffar bara min pappa på sommarloven i 2 veckor max

fast nu i april ska jag ditt med min styvfar vi ska hämta en sak i finland då fick jag följa med :) det va ca 7-8 månader sen jag träffa min pappa kai.. jag har ganska många syskon hehe ^^

fast vissa hos pappa andra hos mamma ^^

jag gillar att blogga,vara med kompisar,

sminka mig,musik,plata håret och det bästa av allt SOVA ^^

jag har en pojkvän som heter waleed och han är 14 ;))

han går på en riktigt cp skola som typ alla hatar

damhag! :O

ajja själv går jag på västervång en mer finnare skola

fast hatar alla lärarna ^^ det är bara kul att vara med lolo,palle och bussa ^^ <3

ajja det var lite kort om mig själv jag ska nu gå sova igen ;) HAHA

syyyya bloggen /johanna viander <3

 

  

 

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards