thiiaz

Alla inlägg under februari 2011

Av thiiaz - 2 februari 2011 17:58

  

Av thiiaz - 2 februari 2011 17:22

hej bloggen <3

just nu skypar jag med louise :D <3

idag har jag varit hemma och sjukat mig

men imon ska jag till skolan.. :)

hehe just nu skypar jag med lolo, och skriver med min

älskling waleed :D

hehe

ajja ska dra puss

/johanna <3




  

Av thiiaz - 2 februari 2011 11:27

shuu shuuu bloggen

sjuklingen här :P

hahah hadde skit ont i huvudet när jag vaknade och mådde illa..

har gjort det nu ett tag..

jag saknar att vara liten då när allt va så lätt

för alla minnen som liten är underbara..

här kommer en låt som påminer mig tbx i mitt gammla jag när jag va liten..


den är sjukt bra <3 !!

saknar alla mina gammla vänner..

ni kommer alrig bli bortglömda

 

amy- dig har jag fortfarande kontackt med älsk <3

adam- saknar dig {   tappat kontackt }

tim- saknar dig { tappat kontackten }

jessica- vi snackar smått men jag hinner aldrig förklara att du betyder<3

diana- vi snackar ganska ofta men vi måste vara ngn dag igen n saknar dig otr mkt!! <3

sara- alla minnen som vi gjort.. { glidit issär }:( <3

sebastian w- vi hadde kul  med alla andra du fick alla att skratta { tappat kontackt }

danny- du va underbar du stöttade mig alltid.. minnen som vi precis skappat.. skolan börja vi gled issär och jag flyttade.. :(

ewi- du finns kvar tack <3 gmn du betyder  

nu har jag nya vänner §§

louise- du betyder mest gmn du finns alltid du peppar mig när jag är ledsen

älskar dej bästis <3333

alexandra- hehe du är min lilla töönt du och lollo är allt jag behöver just nu för att stå kvar<333

älskar dig bästis<3

fatima- du är snäll du hjälper en alltid när man behöver dig <3

waleed- just nu har vi ett förhållande hoppas det blir så <3 bara du och ja <3

 

 

med er vågar jag vara mig själv och ingen annan

det ska ni veta mina små änglar <3

Av thiiaz - 1 februari 2011 21:16

heej bloggen

iförgår går fyllde min gudfar sammy år

R.I.P <3 drf bloggade jag inte igår

och den 24/1 hade jag nog inte bloggad heller det va den dagen han dog för 11 år sen :(((( </3

ajja skola idag det va kul.. :D <3

ily palle,louise <3

imon skola igen :D

fast ska inte gå om jag har huvudvärk fortfarande :)

ajja jag får vara inne lite smått på msn :)

ajja ska nu plugga syyaaa // johanna <3

 

ny bild text <3

elr vad man ska säga ^^

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards