thiiaz

Alla inlägg under februari 2011

Av thiiaz - 17 februari 2011 18:55

heej bloggen

ska igentligen va på träning

men fick gå hem har skit ont imitt knä

det känns som att det ska gå i bittar när jag ska kasta mig  är målvakt :)

men när jag kom hem så hade jag fått nya leggjeans :D <3

ett par svarta, fett soft.. <3 just nu

villar jag mitt ben och lyssnar på musik =) <3

det är osså soft

men inte mitt knä :'(

ska dra och göra so :/

syyya / johanna <3

 

  

Av thiiaz - 17 februari 2011 15:48

heej bloggen kom precis

hem elr va hemma innan 5 min sen

gick jag och alexandra ut igen :)

vi skulle till torget och träffa *****

hahah han bah hej till mig jag gav hon värsta dödablicken ^^

sen lämna jag dom så sen gick ja hem och sen när jag va ute vid min port kommer dom runt hörnan och sen går dom mot parken

gulligt ? idag har jag träning men orkkkkkaaaarrrr eeejjj!!!

ajja ska dra nu och äta sen chilla och mm vad mer undra man ? xD

ajja

puss /johanna <3


  

Av thiiaz - 16 februari 2011 19:52

hello bloggen

just nu har jag pluggat färdigt :)

svenska och so :)

idag skulle jag ha träning men blev ej av han ringde och ställde in :)

jag gick hem från skolan och hade följe med linus i min klass :)

snäll va han och skrattade gjorde vi HAHA

LINUS-vart bor du ?

Jag-  ****** :)

LINUS- aha därförf får du alla dina vapen där ifrån

JAG O LINUS- HAHAHAAH!!

Jag- klart ;)

sen gick vi sen va det en tysnade sen skildes vi ått han skulle ett annat håll och jag rakt fram :)

ajja mer har jag ej gjort

pappa ringde idag efter 26 dar :/

blev förvånad vill inte svara igentligen men mamma sa att jag skulle


2 veckor med waleed imon <3

ily<3


ajja film idag på 5an kl 9 ;DDDD <3

måste kollas


ps: ha det bra lollo nu <3


ajja imon händer ej mkt träning :)

men ska nu dra och fb och musik herrå <3

Av thiiaz - 15 februari 2011 20:14

heej bloggen

han ej blogga förut

kom hem kl 4 sen skulle jag äta sen träning

kom hem för 30 min sen just nu

har jag duschat och 'ätit :)

och ska titta MADE på mtv :)

sen plugga so igen :)

herrå bloggen puss

på er..


och lycka till lollo imon : )<3 (jagsnäll)

och palle ring mig ;D <33


syyya /johanna<3333

  

Av thiiaz - 14 februari 2011 20:10

FI FAN HELVETE NYCKEL !


HAHAHAHAAHAHAHAHAHA


  

Av thiiaz - 14 februari 2011 19:37


bara en bild som funkar ;O    

Av thiiaz - 14 februari 2011 16:47

hello bloggen

idag va alla hjärtans dag okej..

inte direkt vad jag väntat mig xD<3

ajja har precis pluggat och ska snart äta

sen plugga :)  ( matte ) HAR IG ;O

fast mamma säger jag ska gå om !!

fast lars min lärare tycker att jag klarar det

för jag är på riktigt bra väg ;D

att bara lite mer plugg klarar jag det

min special lärare tycker om mig :)

snackade med han idag :(

vill faaaaaaaaaaaaaaannnn inte gå ommmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!1

jag kommer fan komma i kapp ^^ <3

ska käka nu syyya <3 / johanna

bilderna kommer i kväll ;D <3

Av thiiaz - 13 februari 2011 20:48

alexandra vi bråka men löste det <3

du betyder mkt gumman vill ej bråka med dej hjärtat <3

tack för låten <3 du betyder allt <3!! ;O



       ja som blond <3 ;O palle snyggast ofc <3

  

Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards