thiiaz

Alla inlägg under februari 2011

Av thiiaz - 6 februari 2011 17:38

heej bloggen

just nu sitter jag och skypar som vanligt

hehe *smile* ajja jag mår sjukt dåligt

har tappat kokat vatten på foten så mitt skin låssna

det gör skit ont! XD

hehe jag är smart jag svär :P

hehe ajja nu ska jag tagga :P

puss o hej johanna lek ;) <3

syyyyyaaa/ johanna viander <3

  

Av thiiaz - 5 februari 2011 23:01

shuu bloggen

jag år sjukt arg,ledsen..

hehe

vet ej vrf ;P hihi ajja just nu skypar jah och fbar :P <3

hehe ajja ska dra nu

syyaa //johanna

godnatt <3  

 

 

 

Av thiiaz - 5 februari 2011 21:42

shuu

bloggen

fixat en bild.. (bilder)

hehe just nu skypar jag med louise <3

hehe och inne lite på fb ^_^

hehe <3 gullig är hon..

heheh hon´gör en hemlis

ni får ente får veta

hah ente mitt nya språk för inte ´

hehe

kan ej sluta tänka på att jag kassta ett banan skall

på nazar när han hångla med.. palle XD hahahahaha!!!

ajja nu ska jag forsätta med mitt liv ;) <3

  

 

Av thiiaz - 5 februari 2011 21:02

     

Av thiiaz - 5 februari 2011 19:28

hejj alla läsare idag

har jag haft sjukt kul med mina små babes<3

louise,alexandra hihi *smile*  

haha sen kom palles pj nazar

och jag louise så kunnde vi ej hålla oss för skratt

*smile* sen så kasta vi ett banan skal i huvudet på han HAHAHAHA

fast sen stack dom utt så vi tog upp det elr jag gjorde

och kasta det i soptunnan hehe

sen sa palle att hon skulle hem *på låssas *

heheh sen stack vi till mig och chilla typ 10 min sen skulle vi handla och då gich vi bakvägen och i gränden var nazar HAHA då putta jag palle så hon sprang tbx och gick in igen och gick  fram vägen sen vissa vi han att palle va kvar ^^

sen louise körde i hundbajs med palles cykel hahahah!! med flit osså flera gr :P

haha

ajja sen stack vi mott godisparadiset och

då träffade vi filip,valon,ahmad så vi va med dom igen :P

sen skulle palle hem så hon körde hem louise och jag gick med filip,valon,ahmad en bitt mott mig sen skulle dom dra hem tror jag XD

sen gick jag in på rumet vill bara stänga in mig

och sova och glömma allt

waleed dissa mig idag -.- :'(

ajja

jag är ganska glad just nu skypar med louise ju ;) X'D <3


ajja ska snart sova har ej lust att göra ngt.. mår

ej bra vill bara sova och glömma allt.. :/

syyyyaaa/johanna viander <3


   ( fj tangetbord )

    

Av thiiaz - 5 februari 2011 00:03

hejj bloggen jag skypar med louise hon vill

sova men inte ja :P

ajja igår/idag så va jag med louise,alexandra,filip,ahmad,valon,nazar

hahahahha jag filip valon och louise gick in i min trapp och alexandra

och nazar mitt ex hånglade :P

så gulligt XD

haha ajja imon blir det waleed,louise,alexandra

sen ska hon träffa sin jävla fucknig nazar den pedofilen,player,och mer skit är han är...

ajja ska dra syyyyaaaaaaa bitch/ johanna <3

  



Av thiiaz - 4 februari 2011 15:54

shuu bloggen ska snart utt med

louise,nazar,alexandra ^^

hahah!!

hatar nazar men jaja!

fuckin player!

paci du borde dumpa mitt ex det svinet.. :P

ajja

jag älskar alxandra o louise mkt = we 4-ever <3

snart kommer dom hem till mig yeeeaaah

då ska vi fixa oss sen ska paci va med nazar och jag louise

har betämt att vi ska spissa på dom hehe

vilket liv vi lever och det älskar jag med dessa så gummorna :D <3

ajja

är feta sur på linda igen hon kallade mig idiot så jag  smällde ett gummiband på käften på henne så hon börja gråta och som vanligt

låssa in sig på toa asså DAAAAH man gjordet det typ i 1an O_o..

haha ajja synd för henne då *NOOOOOTTT*

ajja syyaa

/johanna viander the one and only <3

 

((( hahahah en bild jag fixade förut )))

  

 

Av thiiaz - 3 februari 2011 19:05

   ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH

vad jag hatar när folk läger sig i bråk

specigelt ens kille waleed.. :'(

asså det är sjukt jobbigt jag

klarar inte av det

jag älskar louise,alexandra dom

finns alltid och dem är dom enda som får lägga sig

i bråket..

idag va det lite jobbigt iskolan

hahah när vi slutade skulle jag ta bussen

med fatima.. fast hon va så seg hahaha!!

vi missa 2 bussar för pgd hennes kusin som slutade 20 i 3 ..

hahah ajja

waleed har bråkat sjukt mkt

nyss skrev han

förlåt för jag älskar dig

gulligt va ?? <3

asså jag pallar ej snacka med han är sjukt sur på han

ajja ska skypa vidare med underbara louise <33

 

syaaa / johanna <3


Presentation


hej jag heter johanna och är 14
jag älskar att blogga och läsa bloggar
vill ni ta kontackt med mig
så skriv ett mail på: possujossu97@hotmail.com
svarar alltid inom 24h :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Dena bloggen är värd:

Katt:


Ovido - Quiz & Flashcards